
Wie ben ik?
Iemand die spiritualiteit en persoonlijke ontwikkeling serieus neemt, maar ook praktisch is. Ik kijk graag anders, maar houd ook van structuur. Ik ben stoer en gevoelig. Ik ga het liefst direct naar de kern, want ik zie, denk, voel en weet vaak snel en helder hoe iets zit.
Ik leef met Jacco en onze meiden, ben socioloog, ondernemer, healer, teacher, Netflix-binger, beginnend tuinierster en techno-liefhebber. En vooral gepassioneerd Reikibeoefenaar.
Mijn Reikipad
Ik begon met Reiki in 2013 en ben master sinds 2018. Ik kwam in aanraking met Reiki via mijn zus. Het was een zware tijd met een druk gezin en een fulltime leidinggevende baan. Ik kreeg steeds meer last van migraine en merkte dat ik mezelf een beetje kwijtgeraakt was aan het leven. Reiki gaf me iets heel eenvoudigs: rust.
En het idee dat ik mijn eigen heling in handen had, werkte als een katalysator. Ik ben met mezelf aan de slag gegaan en daar nooit meer mee gestopt. Ik heb jarenlang intensief gewerkt aan mijn pad, fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel. Maar echt met volledige overgave – want ik hou van Reiki. En ik kan inmiddels ook wel zeggen: ik leef Reiki.

Wat anderen ervaren
Dit zeggen mensen die met mij gewerkt hebben:
“Reiki bij Lies is als thuiskomen.
Lies is een veilige bedding waarin je mag voelen hoe de energie wil stromen.”
— Martine
“Ik zocht een volgende stap in mijn persoonlijke ontplooiing. Meer kennis over de kracht van mijn lijf, mijn eigen energie en het kunnen dienen aan anderen. Bij Lies en door de begeleiding van Lies alles gevonden.”
— Jeroen
“Door de lessen, liefde en wijsheid van Lies durf ik mijn Reiki-pad stap voor stap verder te betreden,
niet alleen voor anderen, maar ook voor mezelf.”
— Elsie
“Vier mooie dagen.
Een warm groepsproces waarin we elkaar droegen en steunden.”
— Jos
“Vier dagen een magische reis.
Lies is een ontzettend lief en mooi mens.”
— Peter
